søndag 8. august 2010

Svak.no


Oioioi, gårsdagen gikk vel under kategorien: UTSKEIELSE- DAGEN!

Jeg begynte dagen med en deilig skive, på den hadde jeg hvitost, skinke OG smør.
Resten av dagen bestod av følgende:
- Berliner bolle
- Cashew nøtter MED salt
- Totrtilla chips MED ost
- Peanøtter MED nonstop
- Smash
- Tyggegummi-
- KakeR MED is til
- Lasagne MED hvitløksbaguett, salat OG dressing
- +++ masse Pepsi max........

Sikkert noe jeg hr glemt her, jo TYRKISK PEPPER! Men det ble ikke akkurat fulle porsjoner, mer småsmaking på alt jeg ville smake på. Jo forresten, det holdt jeg på med å glemme... Vannmelon og mango spiste jeg også. Mmmm det var så godt med mango igjen, det er jo så godt.


Men, min lille utskeielse dag i går førte til at det var rett på trening i dag morges da jeg våknet. Så jeg velger å håpe og tror, at alt tullet jeg fikk i meg i går nå er vekke fra kroppen :) Hihi...

Nå er det tilbake til grønnsaker og fisk pluss en hel del trening de neste dagene framover, vil jo alltid være trening og sunn mat, men heller litt x-tra denne uken kan man si:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar