onsdag 28. juli 2010

Brudekjoler, hjelp!?!?


Jeg og Eivind forlovet oss nyttårsaften 08 til 09, 3 Januar fant vi ut av at jeg var gravid, så timingen kunne i grunn ikke ha vært bedre:)

Så isteden for brullyps- planer ble det bebis planer, noe vi koste oss masse med! Jeg har i etter tid blitt spurt en del om ikke vi snart skal gifte oss? Jeg har alltid sagt at jeg vil vente til etter jeg har fått barn også vente noen år til...
Vel nå har jeg fått verdens nydeligste sønn sammen med Eivind og vi har det så godt sammen alle 3.
Jeg vil fortsatt vente et par år så vi får kommet ordentlig på plass med livet vårt. Hus, jobb osv..
Men spørsmålet har spesielt i det siste kommet opp oftere og oftere, så jeg skal innrømme at det er noe vi har tenkt mer på, men alt tar jo tid. Planlegging, arrangering osv alt som har med et brullup å gjøre. Jeg sier ikke planleggingen er i gang, men jeg har i det minste begynt å se på kjoler, og bare det kan jo ta opp til 10 år om ikke mer.
I all verden så mange kjoler som finnes der ute! Jeg aner ikke opp eller ned.

Jeg trodde jeg ville ha en type tube kjole, men etter å ha sett alle alternativene er jeg blitt veldig usikker. Jeg har liksom bildet i hodet mitt, men jeg klarer ikke å få det på papiret.
Rett bortenfor oss ligger det en gammel gård med et gammelt gårdshus og en helt fantastisk uteplass, med en gang jeg så det ble jeg forelsket med en gang. Det blir som å gifte seg, bare 100 år tilbake i tid, ordentlig bonderomantikk :) Så jeg snakket med Eivind om det, brullyp kombinert med sommer og en liten fest?! Ingenting hadde vært mer deilig enn å bare kunne løpe fritt rundt i gresset og kost seg hele dagen iført drømmekjolen( som jeg enda ikke har funnet ) sammen med familie og gode venner. Hmm ideer, ideer, når skal de komme til livet mon tro? :)

Uansett, jeg satt også i kveld og skikket litt på kjoler og fant 3 kategorier. Det jeg trenger hjelp til er å bestemme meg for hvilken stil som hadde passet meg best???
Så ta en titt på kjolene og gi meg en tilbake melding da, så får vi se hva framtiden bringer :)

Alternativ 1



Alternativ 2


Alternativ 3

12 kommentarer:

  1. åå som jeg gleder meg ;) jeg tror alternativ nr.3 hadde passet deg best :) men du kunne nok giftet deg i bare bestemor trusen og fortsatt hadde du vært den nydeligste bruden ever! <3

    SvarSlett
  2. Bestemor truser blir det nok uansett, kjører nok bridget jones stil i brullypet :)
    Takk for at du er så søt <3

    SvarSlett
  3. hehe, ooops, ser ut som om jeg har svart men det var eivind sin konto som var på- logget :) ann- mari

    SvarSlett
  4. nr 2 el 3 tror jeg :) nydelige :)

    SvarSlett
  5. ja og de koster nesten ingenting, fant en del sider ifra asia hvor de håndsyr for en meget billig penge :)

    SvarSlett
  6. Nr. 3 er velidg fin.
    men prøv å ha festen i et land i Asia hvis dere har råd til det, der er veldig fin

    SvarSlett
  7. Hei anonym

    Jeg drømmer faktisk litt om snøhvite strender og palmer på en øde øy mitt uti havet jeg:) Men asia virker jo bare helt fantastisk, det står absolut på planen min over steder jeg skal feriere :)

    SvarSlett
  8. Alternativ 2

    fantastisk pen!!!! Lykke til

    SvarSlett
  9. hei. jeg tror at alternativ 2 hadde passet deg veldig fint, og nr 1 er også fin men ikke oppe delen. men, men lykke til det tokk meg 1 år til jeg fant min og det var etter og ha vært i spania og mange land i asia. ps. det er ikke lett

    SvarSlett
  10. Hei! Alternativ 3 var nydelig! Hvor fant du den? Er på utkikk etter en kjole skjønner du, men det er så mange kjoler at det er fryktelig vanskelig å velge..

    SvarSlett
  11. Hei Ida
    Jeg husker ikke akkurat nettsiden men jeg har kikket en del på jkdress.com og diverse andre sider fra asia;) om du finner drømmekjolen, eller drømmekjolene så kan du ta mål og bilder og sende dem og de syr alt for deg til en slikk og ingenting;) LYKKE TIL;)

    SvarSlett