søndag 11. juli 2010

Tid for forandring og fest!



Etter å ha fått et koselig overraskelse besøk av kjære pappa i helgen, bestemte vi oss for å endelig klippe håret til Eivind. Det skulle vært klippet for lenge lenge siden, man kan vel sammenligne håret hans med en vill kannibal som løper rundt i jungelen på jakt etter byttet sitt, om ikke han klipper det i tide.

Jeg var på Sun Z Bar her om dagen og la merke til den ene bartenderen som hadde klippet seg og barbert på sidene over ørene. Jeg syntes det var ufattelig kult og sa til alle at slik ville jeg klippe meg.
Jeg tenkte at nå som jeg har tatt sånn av og selvtilliten er så stor, hvorfor ikke ta sjansen og gjøre noe drastisk noe med håret også? Så jeg gikk til nærmeste frisør salong i håp om at de skulle ha en ledig time til meg så jeg kunne bli klippet, det hadde de....
Så jeg satt meg i stolen og så nøye på håret mitt og tenkte meg om sikkert 3, 4, 5 ganger før jeg sa, shit la gå!

Jeg syntes det var ufattelig kult, så jeg tenkte: la oss dra den enda litt lengre, jeg vil ha pannelugg også! Så da gjorde vi det, min første ordentlige pannelugg, riktig nok gjort av frisøren. Jeg klippet håret selv da jeg var veldig liten, og det ble ikke akkurat tidenes pannelugg. Jeg kommer aldri til å glemme fjeset til mamma, hehe... Ubeskrivelig!


Det gøyeste var da jeg gikk ut fra salongen og skulle vise sveisen til Eivind for første gang. Han kjente meg nesten ikke igjen, smilet var litt skjevt, han hadde vel aldri i verden trodd at jeg faktisk kom til å klippe meg slik jeg hadde lyst til. Men alt i alt så likte han sveisen min veldig godt.
Senere på dagen reiste vi ut på Algerøy for å feire vår venn Kenneth sine 30 år.

De hadde vært så heldig å få låne naustet til noen venner av dem, slik at vi kunne ta oss en skikkelig fest. Dj Stoneface var på plass og en liste av gode klassikere ble spilt utover kvelden.

Bursdags barnet selv og en venn av ham var så snill å framføre litt Live musikk for oss, det var som alltid veldig bra og underholdningen ble avsluttet med at Kenneth fikk seg ny gitar av sin kjære frue og barn.

Resten av kvelden vil jeg ikke avsløre.. Det som skjer på Algerøy, det blir på Algerøy! Men det var en fantastisk kveld, plutselig var det morgen og vi måtte legge oss og jeg har fått jobb som manager for en fantastisk musiker, Andre Algerøy. Alt er i boks!

Nå skal jeg lene meg tilbake på sofaen og bare slappe av resten av kvelden, Eivind har laget mat og lovet å re opp sengen før vi skal legge oss idag. Slikt blir jeg veldig glad av å høre, for da slipper jo jeg selv å gjøre det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar