søndag 18. juli 2010

Skrytedansen!

Jeg må jo bare kaste inn et lite innlegg her med en video av Jonah som shaker til musikken. Jeg skrev et lite innlegg i går senest da jeg skrøt over hvor flink han var til å danse, vel her er beviset.
Onkel Robin og Mopsy kom på besøk til oss idag og da ble det så god stemning at Jonah bare måtte danse litt for dem. Onkel Robin stod for musikken, mens Mopsy danset med.

Se hele videoen, den henger seg opp et par ganger :( Men det er kun fordi jeg pauset under filmingen :(


Så stolt vet dere, han har nok en framtid i dansens verden, hvem vet, kanskje jeg får den lille villaen i Amerika om noen år?
Jeg ser for meg alle kjendis festene og alle de røde løprene jeg skal gå på... Og ikke minst alle de fine kjolene, smykkene og skoene jeg må få for hver anledning. Aaaaa, jeg tror jeg snart må slutte med all den dagdrømmingen:)

2 kommentarer:

  1. naawww.... så herlig liten danser <3 når vi kommer på ONSDAG så skal meg og jonah danse sammen.... glleeeder meg :D

    SvarSlett
  2. oooooo det gjør vi også, spesielt jonah gleder seg til å shake med nathaniel om han vil eller ikke :)

    SvarSlett