lørdag 17. juli 2010

huff og huff!!!



Regn, regn og atter regn!!!!!!
Hvor blir sommeren av? Jeg venter og jeg venter på å kunne stå opp om morningen og bare sette meg på altanen iført slåbrokken med en varm kopp kaffe, for så å bare nyte solen og høre fuglene kvitre.
Men det skjer jo aldri at jeg våkner til en så varm morgen, dagene har vært varme, men den ordentlige sommervarmen slipper ikke til.

Jeg satt i vinter og tenkte for meg selv midt oppi all den kalde snøen, at vi i det minste kunne trøste oss med at sommeren ville bli ordentlig god og varm for oss her i bergen. Men det ser ut til kun å ha vært en ønsketenkning fra min side:(
Sol, sol på himmelen der, hvor er du?

Er lite fristende å ta på seg sommerkjolen og trille på tur med Jonah i den nye sommerhatten hannes som henger så fint på knaggen og venter på å bli brukt når det bare er regn, regn og regn! Det blir mer i nøden å sette seg i bilen for å kjøre hvor en til det skulle være.

Mens jeg sitter her og skriver mitt lille innlegg ser Jonah på barne- tv for første gang, og han elsker det. Han har begynt å danse/ vrikke på rumpen, når han hører musikk. Så det er kjempe underholdene å se på ham der han står og vrikker rundt :)
Kanskje han har en framtid som profesjonell danser for en av de store artistene i Amerika en gang. Så blir han rik og berømt slik at han kan kjøpe et hus til meg og Eivind så vi kan komme og bo med ham i Amerika. Hmmm... det er så mye å velge i, jeg klarer liksom aldri helt å bestemme meg for hva han skal bli når han blir stor! Men jeg har nå noen år til på meg til å bestemme meg. Det eneste kravet Eivind stiller er at han ikke skal bli kokk, ironisk siden han er kokk selv :)

Drypp, drypp og dryppettidrypp...ha en fin dag i regnet videre alle sammen...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar