tirsdag 27. juli 2010

En fantastisk helg



Jeg vil ikke akkurat putte meg under kategorien: det aktive konsertmedlem.
Men det hender inni mellom at jeg slår til og går på en konsert, denne gangen var det Muse. Jeg maste lenge på Eivind om at jeg VILLE gå på Muse, han ville i grunn han også, men så var det dette med barnevakt på kort varsel en fredags- kveld....
Men heldig var vi, jeg tok en sjanse og ringte en venninne som fra før har hjulpet meg litt med Jonah. Hun kunne passe ham, så det var bare å komme og hente henne. Hjertet mitt hoppet i skyene jeg ble så glad, jeg skulle på Muse. Nå måtte jeg bare få resten av puslespillet til å gå opp.

Hvordan komme seg til byen i tide til konserten uten å måtte ta med seg bilen? Vi tok taxi
Hvor henter jeg billettene? På Narvesen
Hvordan kommer vi oss hjem? Taxi
Hva skal jeg ha på meg? Jeg fant noen klær til slutt, etter å ha endevendt klesskapet
Hvilken sko skal jeg ha til? Det ble noen beige ballerinaer som jeg kjøpte i Danmark
Skal jeg ta med solbrillene eller ikke? Jeg tok dem ikke med
Skal jeg ta meg et glass vin? Det ble en flaske minst

Konserten var helt utrolig bra, jeg og Eivind stod ganske langt bak, men jeg synes det er mye bedre å stå der enn helt framme og bli skubbet fram og tilbake!
Etter konserten gikk vi på Sun Z bar for å treffe flere kjente av oss, og stemningen var på topp.
Hele bryggen var full i folk som kom ifra konserten, det var så folk gikk i gatene og ga blaffen i trafikken, så alle biler, busser og mer stod bom fast midt i folkemengden.

Natten ble lang og jeg har ingen idé om å dele resten av kveldens sprell med dere her på bloggen, men jeg kan si det slik: Det var fantastisk gøy og kvelden ble lang :)

Dagen etter ble det hjemmekos med grilling, ferske reker og soft- is, dette ble min store utskeiings dag! Å som jeg koste meg, salt og sjokolade(hver for seg). jeg hadde glemt hvor godt det var!

Søndagen tilbrakte vi i øygarden og fisket i håp om at det skulle bli nok en grillings med fersk fisk. Nok en gang havnet vi i frysedisken...
Eivind fikk 2 fisk, men de var så små at de ikke hadde holdt forretten en gang. Uansett, det var kjekt å reise ut der for det, selv om det ikke hjalp oss så veldig med middagen :) Men maten ble som alltid fantastisk god, Eivind klarer alltid å lage et ordentlig fest måltid!

Alt i alt, det har vært en fantastisk helg med godt selskap og god mat :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar