mandag 14. juni 2010

Et lettere liv




FØR:


For 7 uker siden startet jeg på easylife hele 110,2 kg tung. Huff jeg vet ikke om jeg tør å skrive dette egentlig, men gjør det fordet. Jeg vet det er så mange der ute som selv sliter med vekten og gjerne har vanskelig for å sette i gang. Om det er tiden det står på eller viljestyrken... Det handler som oftest om det å kunne ta det første steget og bare komme i gang!
Så ja tenk, for meg sa det bare stopp, nok får være nok. Der var ingen graviditet å skylde på lengre, det var meg selv det lå på.
Folk rundt meg var med det første skeptisk til pulverdietten, og det forstår jeg godt. Jeg har prøvd GO123 sin pulverdiett før og det hjalp ikke noe. Men på Easylife får man bra oppfølging og lærdom om mat og trening.
Så jeg tenkte dette ble et siste alternativ for vekttap før jeg eventuelt ville gå til legen for å prate om andre alternativer...

ETTER:





Jeg har enda 2 uker igjen på shakes, men her er jeg 18 + kg lettere på bare 7 uker. Jeg veier nå 91.7 kg og både er og føler meg mye lettere. Jeg har fått tilbake den gamle garderoben min og kastet alle store bukser og topper. Mamma klærne er pakket ned og jeg nærmest gleder meg til å stå opp om morningene for å se gjennom klesskapene.
Humøret er bedre og viljen til å virkelig ville leve et sunnere liv er sterkere enn aldri før. Det er deilig å ha kontroll over hva som er i maten, det er deilig å ha kontroll på hva kroppen får i seg isteden for å gjøre som jeg alltid har gjort: GITT BLAFFEN.
Jeg har et godt stykke igjen, jeg vil ned 12 kg til, det kommer gjerne ikke til å gå så fort, men kontrollert.
Det føles godt...



4 kommentarer:

  1. Flott blogg du har!
    Eg stolt av deg og Therese som har jobbert hardt for dette!
    Stå på. Jeg heier på deg:)

    SvarSlett
  2. Selv takk Trine :)
    Er mektig imponert over oss BEGGE TO!!! Er veldig glad for at hun introduserte meg for dette kurset, snakk om livsstils endring:)
    HEIA HEIA :):):)

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk, Ann Mari! Nok en gang har du vist at du er ei jente med bein i nesa :) Jeg digger deg!

    SvarSlett