fredag 25. juni 2010

Farge, farge på veggen der... Hvem er best i verden her?



Oooooo my goooood!!!!!!
Jeg er så lei av å se på farger til huset, det er så sinnsykt mye å velge mellom. De 100 forskjellige fargene som finnes har 1000 forskjellige alternativer. Jeg holder på med å gå i taket.
Så langt er jeg ferdig med stue og gang. Jeg tror jeg nå har klart å bestemme meg for fargen på soverommet til Jonah og soverommet til meg og Eivind. Jeg har en liten anelse om fargen jeg vil ha i gangen i 2 etg. men er ikke 100% sikker.
Tenk om det var slik at jeg bare kunne knipse med fingrene, så sto det en interiør arkitekt her og bare fikset alt for meg på hennes/ hanns regning siden jeg er det fantastiske mennesket jeg er :P DET hadde vært noe det!!!
Men, men... tilbake til verden, det ender nok med at jeg må holde meg til plan nr.2: Ta rom for rom, steg for steg og ikke minst, bare ta tiden til bruk.

Det viser seg til at maling ikke er det eneste (nåværende) problemet. Sofa...
Sofa er helt umulig å finne det også, enten stemmer ikke lengden, fargen fasongen, putene og bla bla bla.
Var på Living i går bare for å kikke litt, jeg fant den perfekte sofaen, men den var for lang. Så fant vi en som passet i størrelse, men fargen passet ikke. Så vi gikk ned på lampeavdelingen og kjøpte noen lamper isteden.
Speil, speil på veggen der, jeg ønsker meg alt av lekkre bær!

Nå skal jeg lage deilig middag til meg og mammsen. Det står svinekjøtt og masse grønne grønnsaker på menyen, siden det er det jeg kan spise:)
Men jeg må si, jeg hadde aldri trodd det skulle være så godt med bare grønne kokte grønnsaker, mmm. Det er det store høydepunktet om dagen, å få spise den ene middagen hver dag.
Så jeg avslutter bloggingen for idag og setter igang med å kute grønnsakene.

Ha en strålende dag alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar