mandag 21. juni 2010

Feet og hoi




Nå sitter jeg på altanen og lurer på hva jeg skal finne på?!
Eivind og en veninne/kollega sitter på andre siden av bordet og ser på papirer som har med jobb å gjøre... Æsj, jeg vil gå tur, rydde i hagen, male, rive skap og masse, masse mer.
I hui og hast mens vi ryddet ut fra garasjen idag og kjørte alt av boss opp på dyngen, klarte jeg selvsagt å tråkke feil med foten, så den er så vond å gå på, at begrensningene er store for hva jeg kan gjøre! Så jeg gikk inn i den nyderkorerte stuen min og fant fram dataen for å blogge litt.
Men når jeg sitter her og skriver kjenner jeg at jeg blir mer og mer rastløs og vil bare legge fra meg dataen, ta på joggeskoene og rive opp resten av hagen.
Det er så mye arbeid med hagen, alt er bare mose, ugress og døde trær. Så å rense berget, trekke opp ugresset, drepe mosen og trimme trær og busker er litt av en jobb, men den desidert største hindringen er alle røttene som ligger rundt omkring, OVERALT i hagen som skal røskes opp!!


Vet du hva jeg tror jeg går opp og jobber litt i hagen, jeg trenger trimmen, imorgen er siste veiing på kurset før sommerferien. Det blir spennende og utfordrende og måtte klare seg selv gjennom sommeren uten den veiledningen og støtten fra de andre på kurset. Men, men, jeg må jo klare meg selv, det er jo mitt eget valg å ta dette kurset.
Alle må lære seg å stå på egne bein :)

2 kommentarer:

  1. ååå flinkisen min.... du er så søt :) gleder meg til å se hvordan gangen ble!!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å vise deg alt <3

    SvarSlett