torsdag 13. mai 2010

Bloggettiblubba !


Hmmm... hva skal jeg skrive om idag da? Er noen dager siden sist blogging her, så jeg føler sterkt at jeg må skrive om noe. Tenke, tenke..

Jeg deltok i en konkurranse her om dagen ifra Compeed. I konkurransen skulle man svare på hvor Manolo Blahnik lå i New York og deretter beskrive et par av skoene sine. Dette var jo akkurat min type konkurranse. Er det noe jeg kan skrive i timesvis om, så er det skoene mine!
Jeg bare håper de fant innlegget mitt interessant nok til å i det hele tatt vurdere meg:)
Paret jeg beskrev er ifra Bens and Companies, Designers favourit. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte dem, og de er ikke fullt inngått enda. Men jeg har STORE planer for dem framover i tid. De er av den type sko man kan bruke til alt! Om det er fint eller røft, og det er veldig viktig føler jeg når man kjøper sko, at man kan bruke det til flere ting, gjentatte ganger og ikke bare den ene gangen til det ene antrekket.

Drømmen er vel å kunne åpne egen cafe slash skobutikk. Det hadde vært så kult, et sted alle kunne kommet til for å gjøre det en liker best: Drikke nydelig kaffe og se på nydelige sko!
Hadde noen kommet meg i forkjøpet og startet opp før meg, så hadde de nok blitt rik bare på meg :)

Der ser man hvor lett det er å bare føre henden over tastaturet og plutselig så har man en hel dag`s blogg. Det er vel sånn med meg generelt, at når jeg først begynner, så er det vanskelig å slutte.

Ellers må jeg skryte litt over dette Easylife programmet jeg er med på. Det går virkelig framover. På 2 uker gikk jeg ned 8 kg og det føles helt fantastisk å se slik framgang på så liten tid. Det er da jeg finner motivasjonen til å virkelig gå inn for det og fortsette. Men gjett om jeg er sulten og sliten. Som jeg har nevnt før, at det blir bedre for hver dag som går, det stemmer, men jeg klarer liksom ikke å komme over den kneiken som alle snakker om. Kan til tider føle meg helt tom for energi, og utholdenheten er ikke akkurat den samme. For ikke snakke om hvor ufattelig lei jeg er av sjokolade smaken. Det er alt jeg får om dagen, 3 søte sjokolade shaker. Man blir jo så lei når det er det samme om og om igjen, dag ut og dag inn. Jeg lengter etter smaken av ekte grønnsaker og kjøtt. Men det jeg har aller aller mest lyst på er en ordentlig grov skive med leverpostei eller makrell i tomat på. Det hadde vært himmelen å kunne spist det igjen snart. Men det er oppført på ønskelisten som nr. 1. Nr. 2 er sushi med chilli majones! Men det vil komme med tiden når jeg føler jeg kan tillate meg slike goder:)

Men nå skal jeg ikke ta helt av her og skrive ut i det uendelige. Jeg får heller logge av, ta meg en dusj og lalle natta for å samle energi for morgendagens utfordringer.
God natt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar