fredag 7. mai 2010

Helt ærlig!






Nå er det gått 9 dager uten mat, kun shakes og suppe. Jeg har gått ned hele 6 kg og energi nivået stiger for hver dag som går og hvert kg som forsvinner gir meg større lyst til å åpne klesskapet om morningen for så å møte dagen. Selvfølelsen og trivselen har vokst enormt bare de siste dagene og det er deilig å se at det går rette veien. Men jeg er sulten enda, den sult følelsen som liksom skulle forsvinne etter 5- 7 dager er der nok enda, bare ikke like sterkt som de første dagene.
Men når man ser slike utrolige resultater på så liten tid, blir man drevet til å ville fortsette og viljestyrken blir sterkere. Jeg vet jeg kan!
Det jeg gleder meg aller mest til er å pakke opp klærne mine igjen, alle buksene, kjolene og toppene som ble pakket ned under graviditeten og etter. Men der er nok en grunn til at jeg ikke kastet dem, eller ga dem vekk. Jeg visste inni meg at jeg skulle klare å komme inn i dem igjen, knappe igjen den øverste knappen!

Mamma sier så fint at hun begynner å kjenne meg igjen på stemmen. Jeg er lykkelig og glad igjen. Det er nok sant, når man ikke er fornøyd med seg selv så preger det hverdagen ens ganske mye. For meg gjorde det nok det, man blir til slutt å tenke for mye. Man lurer også på hva andre tenker og man blir veldig sår til hva folk sier. Litt småparanoid kanskje? Men den følelsen man sitter med er ekte der og da. Man må bare klare å komme seg ut av det, ta det steget!

Jeg er lykkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar