lørdag 23. oktober 2010



Idag våknet jeg med en deilig følelse inni meg. Det skulle bli en herlig dag med nydelig vær, god mat og familie tid.
Lille David skulle få være med oss på Turøy idag og hilse på foreldrene til Eivind. David er da sønnen til en venninne av meg som pleier å passe Jonah iblant.

Vi stod opp, spiste deilig frokost og gjorde oss klar for å hente David. Vi måtte selvsagt innom Ikea en tur for å kjøpe inn noen rammer til trofé veggen min av familien :)
Deretter kjørte vi videre ut til Turøy hvor hval stod på menyen. Mens vi ventet på at maten skulle bli klar tok faren til Eivind oss med ut på en deilig liten båttur for å få tiden til å gå. Ungene elsket det, og jeg skal vel ærlig innrømme at jeg koste meg godt jeg også.

Trygt tilbake på land tuslet vi tilbake til huset for å spise. Innen vi kom oss tilbake kom broren til Eivind med sin datter Marte, hun og David fant fort tonen og lekte godt ilag!


Maten var nydelig og ungene spiste godt med hval, de visste selvsagt ikke hva det var de spiste, alt vi sa var at det var kjøtt. Hadde vi sagt hva det var ville de vel mest sannsynlig ikke spist noe i det hele tatt. Det var faktisk så godt at de kun ville ha hval kjøtt isteden for pizza, som også var et alternativ på middags bordet. Tenke seg til...


Etter en lang suksessrik dag på Turøy gikk turen hjem og begge guttene sovnet godt i bilen, så vi la dem rett til sengs idet vi kom hjem.
Nå sitter jeg og Eivind i hver vår sofa og koser oss med et glass vin før vi tar kvelden. En riktig god lørdags kveld til dere alle :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar