søndag 3. oktober 2010

Titt tei her er jeg...

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet blogg, er jo litt ironisk siden siste blogg gikk under tittelen: Tilbake på jobb!

Og det stemmer jo, jeg har begynt i jobb og Jonah har fått barnehage plass, så det er jo dette her med å finne balansen mellom familie og fritid! Og det er vel det som er problemet at det ikke er så mye fritid, mottatt masse klager ifra andre om at jeg ikke har så mye tid lengre, så til dere: Jeg beklager! Men jeg trenger litt tid til å finne rytmen :)

Så.. hva har skjedd siden sist?
Jonah har rundet 1 år og det ble feiret på beste måten. Han fikk hele 3 feiringer heldiggrisen. Først med oldemor og morfar(siden han skulle vekk på selve dagen i forbindelse med jobb), så med resten av familien og til slutt med venner. Så der ble masse kaker og ballonger med dagene...

Det jeg syntes var mest fantastisk med alle disse besøkene var at han ikke fikk en eneste en lik gave ifra noen! Alle kom med forskjellige gaver og det passet jo meg så fint så jeg slapp å løpe rundt og bytte gaver. Mors verste mareritt?

Ellers har jeg begynt å jobbe litt i garasjen om kveldene, startet mitt eget lille verksted. Som alle mine flittige lesere vet ifra før så er jeg veldig glad i shabby cheek stilen. Hva er egentlig shabby cheek kan du spørre?! Det er vel det å kunne ta i bruk gamle ting og gjøre dem sommerlig og kansje litt fransk inspirert? Fantastisk!
Akkurat nå er det de gamle rutene som var i kjelleren på huset som er det store prosjektet, dem pusser jeg ned og gjør om til rammer og skap. Ferdig med en som dere kan se her:

Tidligere prosjekter har vært dette gamle bordet her som jeg har malt og pusset på(med god hjelp ifra kjæresten).

Og for en liten stund tilbake fant jeg et nedslitt gammalt skap oppi boden som sikkert har stått der i 100 år. Det pusset jeg ned, malte på nytt og festet noen flotte knotter på som jeg fant i København.

Så jeg lurer jo på hva jeg skal ta fatt i når jeg er tom for ruter da? Men Finn.no har jo så mye gøyt på gis vekk siden, så det er vel bare å følge med :)

Så har jeg et spørsmål, noe jeg lurer fælt på... Det bordet her er jo utrolig flott, originale fliser og hele pakken, dem skal jeg jo selvfølgelig ikke gjøre noe med, men jeg lurte på Under bordet (der det er mørkebrunt), det har jeg veldig lyst til å male i en annen farge, og jeg har tenkt lenge, men kommer ikke fram til et svar. Men alternativene er: Grått, antikk hvitt eller bare pusse det ned. Hva synes du?



Så får nå tiden vise hvilken andre prosjekter jeg kommer over :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar