søndag 23. januar 2011

Søndagsfisken



Søndags kveld er her og dunken med vin tar blikket mitt vekk fra tvèn.
Jonah har lagt seg etter en lang dag med lek og fanteri. Idag har tema vært: alt vi ikke har lov til!
Bare for å ta noen eksempler:
- tømme vedkurven og rive opp avisene i de bitteste små bitene.
- slå av og på dvd spilleren
- tømme skohyllenE!
- hive maten utover gulvet
- sprute vann på mammaen sin
- rive i stykker tegneblokken
- rive opp teppet som jeg begynte å strikke på for 2 år siden
- osv...

Det har vært en travel dag med andre ord...

Nå er den eneste utfordringen min resten av kvelden å velge film. Men jeg tror jeg har bestemt meg for, Den siste revejakta.

Sett den en gang for lenge siden og mener å huske at den var bra.

Fyllesyk, klar for fest eller en ordentlig søndags-slakker, hvem du nå enn er, KOS DEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar