tirsdag 25. januar 2011

Uke kos




I går var vi så heldig å bli hentet på døren av en venninne sin kjæreste for å komme hjem til dem på god snacks og noe godt i glasset. Mamma hadde sagt ja til å ta seg av Jonah, klesskapet var endevendt og vi var klar.
Yvonne, venninnen min, hadde vært en engel og laget til oppkjærte frukter og grønnsaker i de gøyeste varianter som jeg aldri hadde klart å komme på selv. Så en klar terningkast 6 til henne for kreativiteten.

I tillegg hadde hun laget til 2 typer dressing. Den ene var tsaziki som smakte himmelsk, den andre var det verre med. Så ut som thousand island og smakte som melon yoghurt, så akkurat den vrien ble litt feil for meg. (forsåvidt for alle sammen) MEN... alt var hjemmelaget og derfor velger jeg å gi henne en ren 6èr for hele kvelden :)
På musikklisten var det preg av memorie lane, the 70`s, the 80`s og mye mer. Det ble småvrikking på rumpa og til og med kattene hennes tok seg en snurr på gulvet, med god hjelp ifra kjæresten hennes Mads, vel og merke.
Klokken ble mye og vi tok taxi hjem etter å ha kost oss utrolig mye. Eneste minuset er vel at nå er det vår tur til å invitere neste gang, damn it. Kan ikke vente å se hva mer kreativt Yvonne skal komme med framover i matveien, den jenten har god fantasi :)

Nå er det Grey`s kveld etterfulgt av Medium. Mannen ligger og snorker på sofaen ved siden av meg mens jeg flittig trykker gulrøtter med dip i munnen. Mmmmm....
Ha en fortsatt fin tirsdags kveld alle sammen.

1 kommentar:

  1. ååå så kjekt :) hørtes ut som en koselig kveld.

    kose dere videre!

    SvarSlett