mandag 15. november 2010

Applikasjon gøy !

Gøyeste applikasjonen noen gang!

Her om dagen fikk jeg Iphone4 av min snille pappa og min besteste Eivind i bursdags gave. Jeg er bare sååå fornøyd med telefonen så langt :)

Det å få ny telefon innebærer jo en del trykking og det tar litt tid å sette seg inn i alt, også er jo ikke jeg akkurat det mest tekniske mennesket jeg har møtt.
Men uansett... jeg fant et program som heter ColorSplash. Det går ut på å ta bilder, legge dem i svart og hvitt for så å sette fargen tilbake der du selv vil, bare se her:

Måtte selvsagt ta fram den nye mobilen i besøk hos svigers og fikkle litt med den, jeg tror nå de syntes det var litt gøy da og Ole-Erik stillte nå opp som prøvedukke.
Var hos oldemoren og oldefaren til Jonah idag, da måtte vi selvsagt fram med telefonen og ta noen bilder til...

Hihi, så som dere ser så har jeg det veldig gøy om dagene med min nye iphone4 :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar