fredag 30. april 2010

Dag 3


Dag 3, minus 1,5 kg!

Første dagen var helt forferdelig, jeg kjente på sulten hele tiden og følte meg lite tilstede. Da jeg våknet dag to var det som om jeg ikke husket de siste timene fra dagen før. Men allerede dag to merket jeg stor forandring. Sulten var ikke like stor og hodepinen var vekke. Jeg var mer opplagt og møtte dagen med et smil og mer pågangsmot. Men jeg merker det ligger i meg at når jeg legger meg, gleder jeg meg til å stå opp så jeg kan drikke en shake eller spise en suppe. Mens når jeg står opp, gleder jeg meg bare til dagen er over og jeg kan legge meg til å sove.
Men heldigvis så blir det bare bedre og bedre. Hver dag blir lettere og letter, så imorgen tror jeg til og med at jeg skal gå meg en tur. Det er jo slik den første uken at du ikke skal trene, heller ta seg noen småturer.
Så motivasjonen blir bare større og jeg føler meg bedre. Så skal absolutt ikke gi opp og hive meg på første buss til Mcdonalds.
Viljestyrken er sterk!

2 kommentarer:

  1. Hvor i all verden fikk du frem den figuren som viser hvor du var og hvor du vil? :)

    SvarSlett
  2. hei hei
    Det var faktisk et tilfeldig bilde som jeg googlet fram som illustrerte litt dette jeg ville oppnå da. Så ren og kjær flaks;)

    SvarSlett