lørdag 5. mars 2011

DAG 20


Idag skal min favoritt kjendis ut på den røde løper og vise seg for dere, barrapparraaaaaa...


Sandra Bullock, er min favoritt. Hun er en flink skuespiller med personlighet, for ikke å snakke om hvor utrolig nydelig hun er. Jeg er stalker number one på den damen her. Hadde jeg kunnet ville jeg sett prikk lik ut som henne, det kan jo kanskje la seg gjøre.
Jeg kan jo kjøre en Nadya Suleman og nekte for det resten av livet.

Eller kanskje ikke, vil jo ikke putte familien i fare av egne egoistiske, nærmest psykotiske grunnlag. Kunne nok skrevet et laaaangt blogg innlegg en eller annen gang om hva jeg synes om den damen der.

Men nå glemmer vi jo helt favoritten min Sandra. Mange kjendiser jeg synes er flott og listen over menn er ganske lang, men den damen her blir jeg aldri lei. Kjendiser kommer og går, men Sandra, du er der for alltid!

Love stalker number one

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar