tirsdag 15. mars 2011

DAG 30




Å herre min hatt det er siste dag i blogg utfordringen og nå vet dere alt som er å vite om meg, nesten i hvert fall:)
Den siste utfordringen sier at jeg skal ta bilde av meg selv idag og legge ut samtidig som jeg skal fortelle dere om 3 fine ting som har skjedd i løpet av disse 30 dagene.


Den ene fine tingen:
Jeg har fått meg en fantastisk jobb hvor jeg trives utrolig godt. Arbeidsmiljøet er fantastisk og jeg lærer hele tiden noe nytt. Jeg må utfordre meg selv hver dag og teste mine egne grenser, det er fantastisk og lærerikt!
Så dette er jo absolutt en veldig fin ting :)
Den andre fine tingen:
Eivind har vasket hele huset fra topp til tå. Med andre ord, jeg slapp å vaske huset! Det er jo bare helt fantastisk deilig. Og ikke nok med det, men han har også vasket klær og lagt dem sammen for meg. Jeg finner ikke ord jeg er så glad i hjertet mitt!
Så skal det være sagt at det er han som lager middag hele tiden her hjemme da. Hadde det vært hannes blogg og han skulle beskrevet det, så hadde det vært like sjokkerende for ham som for meg om jeg hadde laget mat til en forandring.

Den tredje fine tingen:
Jonah har lært seg masse nye ord denne måneden og jeg merker at språket hannes er på vei inn i en ny fase, så det er kjempe spennende og utfordrende å få lov å lære ham nye ord og tonefall. Mamma har lært ham at når vi ser en hund så hysjer vi :) Så dette er jo absolutt en fin ting som har skjedd denne måneden. Det er som å få se ungen din gå for første gang når de begynner å ta i bruk språket og å få personlighet. Han vet hva det vil si å demonstrere nå samtidig som han vet hvilken kanal han skal slå på for å få det som han vil. Så det er ikke snakk lengre om at vi skal lære ham så mye egentlig, nå handler det mer om at vi må lære oss å være foreldre og kunne gjennomskue de små utspekulerte triksene hannes. Men det er jo veldig vanskelig når han setter opp det store "men mamma jeg elsker deg jo" blikket hannes og stirrer meg i senk med dådyr øynene sine.
Jeg må bli sterkere!!

Det var det.... da var 30 dagers utfordringen over og jeg sitter nå og lurer på hva jeg skal finne på videre. Jeg ser jo at veldig mange bloggere driver å har en del konkurranser, kanskje jeg skal finne en oppskrift på en bra konkurranse jeg også? :)
Det vil tiden vise, nå skal jeg lene meg tilbake i tenke boksen og kose maksimalt med lille Jonah før det er legge tid.

Til alle mine kjære blogg lesere, ha en FANTASTISK kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar