lørdag 12. mars 2011

DAG 27


Gledelige lørdag, o hellige jul, solen daler ned i sky osv.....
Det er lørdag, solen skinner og både jeg og Jonah koser oss i onepiecene mens vi ser på Disney film og spiser god frokost. Senere idag skal vi ut på Turøy til onkel ole erik og feire hele 3 bursdager. Så vi gleder oss til det og å få se dem alle sammen. Jonah har jo tross alt lært seg noen nye rampestreker som han må få vise fram!
Den store diskusjonen vi har akkurat nå er hva vi skal gå med, hvilken sko vi skal ha til og for ikke å snakke om hårvoks og parfyme. Noe som da fører oss til dagens utfordring. Jeg skal vise dere et bilde av alle parfymene mine. Ble desverre litt vanskelig å få alle inn på ett bilde, så vi fordelte det på hele to bilder.
Jeg har delt parfymene mine opp i 2 kategorier:
1. Hverdags parfymene- som er friske og lette og kan brukes til alt
2. Fin parfymene- som er litt tyngre og gjerne litt mer krydder i kan man si

Her er da hverdags parfymene som jeg liker å bruke, akkurat nå så går dert veldig i Dolce Gabbana sin nr.3(Lìmperatrice) Den er jeg veldig glad i og er allerede på flaske nummer to.
Ellers er det en mix ifra The Body Shop hvor du kan mikse alle parfymene sammen alt etter hvilken lukt du vil ha, så du lager på en måte din egen oppskrift på parfymen.
Er også veldig glad i Chanell Chanse sine parfymer, de har jeg brukt mye av, den ene er litt mer friskere enn den andre, men begge er to gode hverdags parfymer.
Så er det fin parfymene som er litt tyngre. Her er det litt av hvert kan man si. Jeg har ifra Calvin Klein, Elizabeth Arden, Boucheron, Donna Karen osv..
Alle er veldig tunge men utrolig gode parfymer som varer hele kvelden ut hva enn du finner på:)

Det er min parfyme smak, liker å variere litt. Har ikke en parfyme som jeg bruker fast hele tiden, sånn som før. Det var mer på ungdomsskolen, da brukte alle samme parfyme og man kunne kjenne igjen en person på lukten. Da brukte jeg gjerne 3-4 flasker av en parfyme før jeg ble lei og byttet over til en annen parfyme for så å bruke 3-4 flasker av den.

Hvilken parfymer liker du? Er du også den typen som kategoriserer parfymene dine, eller bruker du litt alt etter hvilket humør du er i? :)

1 kommentar:

  1. Jeg tar det etter hvilket humør jeg er i som oftest:) Eller det jeg får låne av deg...!

    SvarSlett