onsdag 9. mars 2011

DAG 24



Diamonds are a girls best friend!

Idag skal jeg vise dere litt av smykke utvalget mitt. Jeg vil nå heller si "tilbehøret" mitt!
Siden jeg er veldig glad i tilbehør og kaster så å si aldri noe siden alt kan brukes, men på forskjellige måter selvsagt, og alt kommer igjen på moten. Så har jeg på noen år samlet opp en hel del. Det er verre med måten jeg behandler dem på. Kan ikke akkurat påstå at hvert enkelt smykke ligger i hver sin fløyelspose og at jeg pusser på dem etter hvert som jeg bruker dem. Jeg er litt mer vi legger alt i en haug og gidder å løse opp floken når vi trenger et smykke!
Det geniale er at jeg fant en knagg på ikea som jeg kunne skru opp på veggen ved siden av sminke speilet hvor jeg kunne henge alle smykkene på, så den bruker jeg flittig som du kan se på bildet.
Så den anbefaler jeg til alle som har litt rot i smykkene sine, en enkel måte å holde orden på for de litt giddeløse, sånn som meg!
Jeg fant et bilde av den på Ikea til dere så dere kan få se selv. Den koster 69 kroner og er verdt det!

Jeg har hele 2 smykkeskrin, et fra Bella Donna som jeg fikk av mamma og pappa, mens Eivind ga meg et svart lakk smykkeskrin sist jul. Av en eller annen grunn så mente han at jeg trengte det. Og jeg gjorde jo det da, det er jo fullt opp til randen og jeg kunne godt ha tenkt meg enda et til resten. Men det er jo dette med å gidde å holde orden igjen, så jeg tror ikke det egentlig er så veldig gunstig. Tror det egentlig bare vil ta ekstra plass.
Anyway, dette var smykkene mine og smykkeboksene/knaggen min. Hvert eneste smykke jeg har sin egen historie. Men skulle jeg ha fortalt dem her idag så hadde jeg blitt sittende en stund. Men spør du meg så forteller jeg gjerne. Det er jo ganske utrolig å tenke på at jeg har minst 200 små dippedutter hvor jeg faktisk kan huske hvor jeg kjøpte hver eneste en av dem.
Eller det vil si, det i seg selv er ikke sjokkerende, men det er imponerende hvor utrolig mye vi kan lære og huske på inni hodet vårt....FANTASTISK!!
Ha en riktig fin kveld, jeg skal lene meg tilbake i sofaen og se Bingo banden med min kjære og forhåpentligvis få meg en god latter :)

2 kommentarer:

  1. Skulle hatt Onmii du. Da hadde du fått kotroll på smykkene dine.
    Den er genial!

    SvarSlett
  2. ooo sånn har jeg ikke sett før. Den står på ønskelisten min :)

    SvarSlett