torsdag 10. mars 2011

DAG 25


Dag 25, det nærmer seg slutten og jeg kjenner at jeg begynner å grue meg litt. Hva skal jeg gjøre når disse 30 dagene er over? Hva skal jeg klamre meg fast til om kvelden når jeg egentlig bare har lyst til å legge meg, men så må jeg liksom skrive denne bloggen!? Og det er ikke sarkastisk ment, for jeg synes innerst inne at dette egentlig bare er kjempe gøy. Kanskje ikke alle blogg innleggene har vært like helhjertede alltid. Spesielt når klokken har vært 2300 om kvelden og jeg virkelig har vært klar for sengen, men allikevel...
As we speak sitter jeg faktisk med det ene øyet åpent mens det andre er igjen, så ikveld blir blogg innlegget miniminimalistisksmalt!

På planen står det idag at jeg skal legge inn et bilde av meg som liten. Utvalget var ikke akkurat det største siden alle fotoalbumene står på skryte hyllen hjemme hos mamma.
Men jeg fant da selvsagt et veldig fint et av søte lille uskyldige meg:
Var jeg ikke søt? hihi, once upon a time ikke sant!?
Ha en fin kveld videre, drøm søtt og gooood natt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar