mandag 7. mars 2011

DAG 22



Av en eller annen rar grunn så skal jeg visstnok legge fram ett bilde av mitt favorittplagg. Trodde personen som lagde denne utfordringen at det var en haug med gutter som skulle blogge eller? Jeg har ikke bare ETT favorittplagg jeg, jeg har minst 20. Det kommer helt an på om jeg er i godt humør, dårlig humør, fantete eller rett og slett bare gir helt blaffen en dag!
Dress to impress er det mange som sier og det kan stemme det. Man sier også at man føler seg som man kler seg. Ta foreksempel en advokat. Jeg regner jo med at det er en grunn til at de stiller i dress hver dag og ikke joggeklærne fra gårsdagens trening. En advokat føler seg mektig og er der for status og hjelp, med andre ord, han kler seg som han føler seg.
Jeg derimot sliter om morningene siden jeg er det ultimate B mennesket på jord som ikke fatter hvorfor jeg egentlig skal gidde å stå opp om morningen helt til jeg hører Jonah hoppe i sengen og rope etter meg. Eller det vil si han roper ikke, han bare skriker så høyt han kan, helt til noen kommer og henter ham, for det har vist seg til å være effektivt!
Uansett, så det er da jeg klarer å dra meg opp av sengen for så å gidde å trykke litt fuktighetskrem i fjeset for å gjøre et forsøk på åpne øynene. Deretter løper jeg mot døren til Jonah for å kle ham opp og ta ham med inn på soverommet for å snuble gjennom klesskapet for å finne dt ene antrekket jeg kan se for meg å bruke den ene dagen for det føles ok nok. Mens egentlig så hater jeg alt om morningen og er verdens tjukkeste menneske som ikke fatter hva hun gjør på land siden hun som den hvalrossen hun er burde lagt i sjøen. Neida, nå overdriver jeg. Men jeg vet at flere jenter kjenner seg igjen i den situasjonen, jeg hører stadig om det.
"ja men legg fram klærne dagen før" er det mange som har sagt. Er du vittig?
Og hvis man tror dette er gale så skulle man sett oss om kvelden før vi skal ut. Å herregud, er det ikke klærne så er det skoene, sminken og smykkene for IKKE å snakke om vesken og neglelakken!

Konklusjon:
Jenter er helt umulig egentlig å knekke koden på. Vi kan den ikke selv til tider. Så å be meg om å legge fram et favorittplagg, det er som å be meg om å løpe opp Mount Everest og ned igjen på 1 time. GLEM DET!

Dette var det jeg trengte for å være vekke i 3 dager, trenger jeg si mer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar