søndag 13. mars 2011

DAG 28


Føler jo at jeg egentlig har skrevet om hva som befinner seg i vesken min før da, men ok.
OM jeg har med meg en veske så er det GARANTERT at der ALLTID er:

- bleier

-våtservietter

- lommebok

- vannflaske
-lipsyl

- lighter

-lommerusk


Pluss minus en ting eller to. Er som tidligere nevnt mer glad i å pjåte telefonen i lommen og nøkklene i hånden om jeg har valget. Men må man så må man...

Imorgen er det mandag og jeg ser fram til en ny uke på jobb.
Ny uke nye muligheter!
Jeg begynte å lese en bok i går fra Napoleon Hill. Det går ut på å kunne forandre tankegangen sin til å ikke håpe på noe, men å kunne mestre tanken på å vite at du SKAL noe! Spennende bok som jeg tror jeg kan lære mye av, og ikke minst bruke på jobb.
Å forvente noe du vet er mulig!

Donald Trump, watch out, im gonna get you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar