søndag 6. mars 2011

DAG 21

Idag skal jeg vise bilde og fortelle om kjæledyret mitt. Så alle mann hils på Buster hybelkanin.


Han er med meg hvor enn jeg er, på godt og på vondt. Til og med Santorini var han med meg til i hele 2 uker. Det var veldig kjekt, vi fikk sett og opplevd mye, men på grunn av all solen valgte Busster for det meste å holde seg under sengen og noen ganger kommoden.
Jeg må jo også nevne Tiffany, min skilpaddemønstrete katt. Den fikk jeg ifra dyrebeskyttelsen av Eivind. Hun var min lille prinsesse helt til jeg fikk Jonah. Det mistrivdes hun veldig med, hun er mer typen, jeg vil ha min eier for meg selv typen. Heldigvis kunne bestemor ha henne hos seg mot at jeg passer den når hun er på ferie. Så det var en vinn vinn situasjon for oss alle og Tiffany har det veldig godt der hun er.

Det var mine kjæledyr. Nå skal jeg lene meg tilbake på sofaen og slappe av.
Kjære Bassen fra jobb hadde bursdag og det feiret vi med stil i går, så formen er ikke så stilig idag. En stor takk til alle som gjorde kvelden i går, dere er fantastiske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar