mandag 7. februar 2011

DAG 1



Da var Jonah lallet natta. Vi har umøblert stuen idag og kost oss med det. Fikk vasket gulvet ordentlig også i alle kroker, det vil si, jeg vasket og Jonah spiste hybelkaniner.
Skal ærlig innrømme at jeg hadde lagt meg til rette på sofaen for å ta kvelden med 4 stjerners middag da jeg plutselig kom på at jeg hadde en liten utfordring ventende på meg på bloggen. Så det var rett opp av sofaen igjen for å ta fatt i skrivingen og tenkingen....

Dagens utfordring: 15 fakta om meg og et bilde!

1. Jeg er 23 år

2. Jeg har en sønn på 17 mnd

3. Bor i Bergen, og trives der

4. Liker IKKE veps, ser jeg en løper jeg

5. Har 179 par med sko

6. Må ommøblere 1 gang i mnd, MINST

7. Biter negler

8. Jeg har temperament

9. Klarer ikke lukten av sprit etter å ha blandet hele barmenyen i en flaske i en alder av 14

10. Ikke redd for å si min mening, det kan være like negativt som positivt

11. Mest fornøyd med øynene mine

12. Minst fornøyd med magen min

13. Har stor lidenskap for GOD kaffe

14. Blir, desverre, sjalu iblant

15. Hater fotball

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar