mandag 14. februar 2011

DAG 7



Idag er det Valentines Day og alle løper rundt med Amors pil mitt i fleisen og ser rosa hvor enn de går. Enten skal de på kino, ut og spise eller så har de fått en bukett med roser på døren.
Kunne ønske jeg kunne si det samme, men det kan jeg ikke. Jeg er syk og måtte dra fra jobb tidlig idag noe jeg ikke likte i det hele tatt. Jeg måtte ringe mamma for å få hjelp med Jonah idag siden jeg selv ikke var i noe form til å løpe rundt etter ham selv idag.
Eivind var på jobb som vanlig og jeg visste det ikke ble noen romantisk middag på grunn av dette, men ikke bare blir det ikke middag... Jeg har ikke fått noen hilsen og han ringte nå kl.2140 først og sa han fortsatt var på jobb. Så jeg bestemte meg for å i full fart gå på bloggen, skrive dagens utfordring for så å legge meg med dynen godt trukket over hodet. For dette er ingen god Valentines Day for meg, kanskje til neste år at jeg kan få feiret det skikkelig uten nesedråper, paracet og ibux på grunn av denne onde tvillingbroren til Amor som alltid skal treffe mitt i blinken på meg!

Dagens utfordring: Ta bilde av den siste varen du kjøpte.

Denne fikk jeg i morsdagspresang fra Eivind og Jonah etter å ha valgt den ut selv så klart ;)

Ønsker alle Valentines optimister en riktig fin kveld, jeg finner sengen og håper på en frisk dag imorgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar