onsdag 16. februar 2011

DAG 9

Idag skal jeg beskrive drømmebrullypet mitt, hmm...

Jeg ser på meg som veldig utradisjonell person når det kommer til bryllup. Det er så mange som henger igjen i den gamle tradisjon hvor man skal først gifte seg, så barn. Jeg vil ikke falle under skilsmisse statistikken hvor man plutselig får barn, livet forandrer seg, det fungerer ikke lengre og man skilles.

Jeg har heller tenkt sånn at hva om man forlover seg og gir hverandre den bekreftelsen om at man faktisk elsker hverandre så høyt at man kan tenke seg å leve livet sammen for så å barn, bruke penger og tid på barnet(barna) også heller gifte seg på en øde øy i Maldivene når man virkelig vet at man kan klare seg gjennom godt og vondt.
Noe som fører meg over til drømmebryllupet mitt....
Først så jeg for meg en gård hvor vi kunne alle løpe rundt barfot i helt enkle lekre sommerkjoler kun iført en blomsterkrans i håret, for så å kunne feste på låven til langt på natt. Men så har det forandret seg litt her med tiden da... Jeg orker ikke stresset med å måtte planlegge, håpe på sol og søle ett eller annet rart noe på kjolen dagen før bryllupet og angsten av å gå ned kirkegangen foran alle i hele verden for avgi et fasit løfte til det som skal bli min EKTE mann!

Så jeg har bestemt meg for at isteden for å ønske oss gaver til bryllupet så skal alle betale sin egen flybillett til Maldivene for å være med på stranden med meg og Eivind og vitne at vi avgir våre selvskrevne løfter som kommer fra hjertet, ikke fra en bok av en person som jeg ikke en gang vet om virkelig er, til hverandre under en palme på den hvite stranden, fortsatt kun iført en hvit linkjole med en blomster krans i håret. DET hadde vært mitt drømmebryllup, bare ren avslapning på en øde øy med kun de nærmeste rundt meg. Alt hadde falt inn naturlig og alle hadde kommet godt overens og bare kost seg i en hel uke sammen.

Så Maldivene, hold av en øy til meg, det kan se ut som om det ikke kanskje blir så alt for lenge til du får besøk av et par som vil love hverandre troskap og ekte kjærlighet gjennom godt og vondt kliss kliss bla bla :)
Som sagt Maldivene......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar