tirsdag 15. februar 2011

DAG 8

Stillingen er nå 2-0 til den forbaska bakterien som er inni meg og gjør hverdagen til en lek.
Det er mye den kan forhindre meg i å gjøre denne uken, men ikke pokker om den skal klare å stoppe meg ifra å skrive blogg utfordringen min(bank i bordet).

Dagens utfordring er å beskrive sminkepungen min,ler, dette må jo bli bra!

Mitt store gjennombrudd i sminkens verden var da jeg var 16 år og befant meg i George town, Washington DC. Der fant jeg min første MAC butikk og ble sminket fra topp til tå, siden jeg følte meg spandabel og ikke trodde sminke kunne koste en formue, bestemte jeg meg for å kjøpe alt hun hadde brukt på meg fra kost til hva enn det heter. Det kom på 252 dollar og jeg trodde jeg skulle dø i 2 sek, men ok, det var verdt det så jeg slo til.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er verdens flinkeste på å sminke meg i hverdagen, det blir mer når jeg skal noe spesielt eller har utrolig god tid om morningen, noe som aldri skjer.
Så her er alt jeg har igjen fra mitt første MAC besøk etter 7 år, pluss litt til som er kjøpt underveis da...

Noe jeg faktisk ofte tar meg 2 sekunder til om morningen er å puffe litt solpudder i fjeset sånn at det gløder litt av huden min og jeg ikke ser 100 prosent ut som en mumifisert ettellerannet.
Da er favoritten Channnel sin:
Ellers er det det store mascara problemet, jeg har prøvd alt og detter alltid tilbake til de med den tjukke børsten. Da pleier jeg å blande litt mellom Christian Dior og Helena Rubinstein.


Jeg kjøpte denne øyenskyggen fra Isadora for noen måneder siden og den har jeg brukt flittig om jeg har skullet finnet på noe. Elsker den svarte sotete glitter skyggen spesielt!

Dette er det som blir brukt når jeg faktisk skal bruke noe. Ellers har jeg masse duppeditter og rare farger som kan bli brukt om jeg føler meg litt ekstra vill en dag.

Så nå har jeg avslørt hemmeligheten min, det er ingen... jeg er lat og giddeløs på sminkefronten og du kunne likså godt puttet meg under kategorien mann!
Nå kryper jeg under dynen igjen sammen med paracetten min og ibuxen for at vi sammen skal kjempe mot dette monsteret som er inni meg.

Hilsen dramaquen NUMBER 1!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar