søndag 13. februar 2011

DAG 6


Hadde ikke sjanse i går til å skrive blogg. Morningen begynte med en dusj for så å reise rett ut på IKEA og prøve ut frokosten der som de har på tilbud til 1 kr. Det var selvsagt bare lureri og superskuff. Om du ville ha pølser eller bønner i tomatsaus måtte du kjøpe det ekstra ved siden av. Så det kom faktisk på 2 kr. mer enn hva det vanligvis ville gjort !
Resten av dagen ble det gjort småærend i Åsane mens jeg ventet på at Therese skulle komme med bussen for å teste ut Dolce Gusto maskinen min før vi skulle av gårde videre i baby shower.
Baby-showeren skulle være hos en som heter Trine ute på Sotra, vi trodde det var rett over broen bare. Det stemte jo på en måte, men det var ikke rett over Sotra broen, det var 10 andre broer og en landevei med i det bildet også.
Etter baby-showeren var det strake veien hjem for å putte på krigssminke og komme meg av gårde på firmafest. Jeg hadde planlagt det nøye, hva jeg skulle gå med osv..
Jeg tok med en liten flaske rom sånn at jeg ikke skulle bli alt for brisen, den planen gikk jo i dass da jeg fikk servert en flaske Cava i armene mine utpå kvelden. Så lang historie kort... det var en utrolig koselig kveld med utrolig koselige mennesker og jeg gleder meg allerede til neste gang.

Nå til dagens(eller gårsdagens) utfordring. Jeg skal nevne 10 ting jeg setter pris på.

1. Jeg setter veldig pris på familien min. Den følelsen jeg sitter med som mor er helt fantastisk og jeg trives godt i rollen som barn, mor, kjæreste og Ann-Mari:) Og Jonah gutten min er jo bare til å spise opp så han er virkelig noe å sette pris på. All gleden den gutten gir meg er fantastisk!

2. Jeg setter veldig pris på bilen min, den gjør hverdagen lettere for meg. Det hadde blitt litt av et regnestykke om jeg skulle tatt bussen til barnehagen for å ta bussen til jobb osv..

3. Jeg setter veldig pris på skoene mine, uten dem hadde jeg ikke kommet meg langt :) tihi

4. Jeg setter også veldig pris på vennene mine, for et kjedelig liv jeg hadde hatt uten dere.

5. Så må jo huset komme opp på listen og, er blitt veldig glad i det og trives godt i området vi bor i, og spesielt om sommeren er det veldig koselig å sitte i hagen eller på altanen og grille

6. Jeg setter pris på kjæresten min Eivind som steller godt med meg. Han er en handy mann som kan fikse alt som må fikses, han kan lage mat og han holder ut med meg på både godt og vondt. Jeg har vært veldig heldig med ham....

7. Jeg setter veldig pris på solpudderet mitt som redder meg hver eneste morgen jeg står opp og ser ut som et takras

8. Jeg setter veldig pris på de morningene jeg får sove lenge og komme ned til pådekket frokost bord

9. Jeg setter veldig pris på dobbeldynen min som jeg bare elsker å rulle meg inn i hver enste kveld. Litt dumt at Eivind stakkars ikke får brukt den så ofte siden jeg er egoist nummer 1 til tider ;)

10. Sist men ikke minst så setter jeg veldig pris på bloggen min. Er fantastisk gøy å få skrive og dele alt jeg gjør med dere.

Nå skal jeg legge meg og hvile ut, litt sliten etter en fantastisk gøy helg, så god natt alle mann alle :)


4 kommentarer:

  1. Off du må nok skifte farge på skriften. Klarer ikke lese det... :(

    SvarSlett
  2. Skal ikke prøve denne utfordringen du da? Får deg til å tenke på helt enkle ting som du ikke alltid tenker på :)

    SvarSlett