fredag 25. februar 2011

DAG 18



Idag står en tv- serie jeg er oppslukt i på planen. Hva annet er det da en Grey`s Anatomy som kan komme opp? Har jo tidligere skrevet et helt innlegg om hvor fascinert jeg er over den serien, så ja det blir nok den!
Begynte å følge med på den da jeg var høygravid og satt hjemme i stuen og kjedet meg ihjel. Så har det jo da utartet seg til at jeg er blitt helt avhengig. Tv 2 sendte akkurat siste episode i sesong 6 på tv, mens jeg selv er på sesong 7 på internett.
For noen er fredagen et høydepunkt fordi det er helg, for meg er det et høydepunkt fordi jeg vet at da er det lagt ut en ny episode på Internett av Grey`S.

Så alle mann til tv, og se på Grey`s for det er bare en helt rå serie som fyller alle krav i utroskap, mord, glede, pengeproblemer, sykdom osv... FANTASTISK!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar