lørdag 19. februar 2011

DAG 12



Idag er utfordringen at jeg skal nevne 10 blogger jeg følger med på. Da må jo jeg legge kortene på bordet og ærlig innrømme at jeg ikke følger så grådig med på andres blogger. Jeg finner ikke tid til det desverre. Det hender selvsagt at jeg kommer over noen og blir anbefalt noen som jeg er inne og kikker på, men ingen jeg følger fast med på. Utenom en venninne sin da, men det er mer familie og privatliv.
Så dagens utfordring er vanskelig for meg desverre, men jeg kan fortelle om dagen min da!
Jeg, Jonah og en venninne har vært på akvariet idag og kost oss. Etter å ha lekt en stund med pingvinene og forklart for Jonah gjentatte ganger hvorfor han ikke kunne bade med selene, gikk vi for å spise på Zupperia.

Der var det jammen lenge siden jeg hadde vært, så det var veldig kjekt å få spise sesam fried scampi igjen med salat.
Været var så utrolig deilig idag, skulle nesten bare pakket sekken og gått på fjellet isteden, men det ble nå bytur. Utslitt ble jeg uansett, sitter på sofaen as we speak og har akkurat lagt Jonah. Så nå er det litt kos på sofaen før jeg tar en tidlig kveld for en gangs skyld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar