tirsdag 8. februar 2011

Kjære Taklo



Blir faktisk hele TO blogg innlegg her idag. Kom på jobb idag og ble møtt av en herlig kar som heter Thomas, mer bestemt kalt for Taklo. Han hadde visstnok lest bloggen min og ville prate litt om dette da. En fin start på dagen hvor jeg kom fram til at jeg skulle dedikere et blogg innlegg til ham!
Hva skal jeg egentlig si om den karen her da? Han er jo så mye....
Helt tullerusk til tider men samtidig kontrollert og han kan være snill om han vil. Han liker også å mobbe meg siden jeg iblant går ut og tar meg en røyk, men jeg tror han egentlig bare er veldig sjalu fordi han ikke får være ut med "de kule". Vel Taklo, enten eller.... Sånn er det bare!
(ser for meg en fin dag på jobb imorgen med en smørblid Thomas)
Jeg vet helt ærlig ikke helt hva mer jeg kan si om han annet en at han er pikenes Jens, men ikke bare det, for han er guttenes Jens og! Passer på at vi har det bra, leverer ut en god klem iblant og ser han at stressnivået nærmer seg står han klar med en god massasje for de som trenger det.
Jeg vil til slutt avslutte med et par sitat til deg Taklo:

Det er en anden sag at være fører for en liten hær som rykker fræm, end for en stor på tilbaketog. - Bjørnstjerne Bjørnson

Arbeidsdeling må skje etter dyktighet og skikkethet, ikke etter kjønn. Viser en kvinne at hun kan styre et samfunn, så la henne gjøre det. Viser en mann at han duger til å vaske tallerkener, så la ham gjøre det arbeid som naturen har bestemt ham til. - Platon

Snakkes på jobb imorgen, gleder meg til det allerede(tror jeg)!!!!
Goooo team craaaazyyy...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar