mandag 21. februar 2011

DAG 14


Før selveste filmen kom ut ble der jo laget hele 6 sesonger med gudefrelst materiale til alle kvinner/noen menn der ute. Jeg har dem alle og har sett dem fra begynnelse til slutt og fra slutt til begynnelse. Jeg har grått, jeg har ledd og jeg har hatt vondt i magen for jeg har gruet meg like mye som jentene på filmen i uante situasjoner.
Jeg har, som så mange andre jenter har gjort, kategorisert meg selv og mine venninner med karakterene i serien: Carrie, Samantha, Miranda og Charlotte. Jeg vil jo helst si at jeg er Carrie, men skal jeg være 100% ærlig så må jeg nok si at jeg er en fin blanding av alle 4.
Men nok om serien, jeg skulle jo snakke om filmen.

Den dagen jeg skulle få vite at der kom en film hoppet hjertet av glede. Den dagen siste episoden i aller siste sesongen ble sent satt jeg helt ærlig på slutten og lurte på hvor og hva jeg skulle gjøre av meg selv. Det var nærmest vondt å ta farvel med jentene. Så den følelsen jeg fikk inni meg da jeg fikk vite at det ikke var slutt alikevel, at det skulle komme en hel film med dem. Den var HEEEEELT fantastisk!
Jeg må jo høres ut som en sexinthecity besatt liten demon som mest sannsynlig hadde fått besøksforbud til Amerika om presidenten selv hadde lest dette blogginnlegget. Men siden det er lite sannsynlig så tar jeg sjansen.

Filmen kom, jeg så den, jeg så den igjen og igjen for så å kjøpe den og se den igjen den kom på DVD.
Så var det på an igjen, jeg trodde det var farvel med jentene nok en gang og livet føltes nok en gang tomt og meningsløst, inntil....
SEX IN THE CITY 2 kom ut og livet føltes nok en gang bra, men jeg måtte virkelig vurdere situasjonen an, om jeg virkelig orket å se denne filmen. Tanken på å måtte ta farvel med dem enda en gang var utenkelig og jeg visste ikke om jeg kom til å makte den følelsen en gang til.
Hvem prøver jeg å lure? Jeg gikk selvsagt og så den, flere ganger!
Men nå får det være nok, kommer det noen gang en tredje film, hvilket jeg tviler på, så flytter jeg til Amerika selv og bosetter meg på Manhatten for å leve mitt eget Sex in the city liv sammen med Jonah. Så kan vi selv shoppe hele dagen og dele hemmeligheter med hverandre og gå på moteshow for å sitte på framste rad med et glass champagne i hver sin hånd mens vi raker ned på Coco Chanel sin vulgære smak år 2050. Jeg gleder meg!

Så en stor takk til Sex in the city jentene, i luv you <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar