onsdag 23. februar 2011

DAG 16



Idag står vesken min på menyen. Jeg skal visstnok vise dere hva som befinner seg der...
Jeg må jo si at jeg egentlig ikke bruker veske, er mer glad å legge det jeg trenger i lomma så jeg slipper å drasse på denne vesken da.
Men det skjer iblant, og da kan jeg putte det opp i kategorier:

1. Stelle baggen til Jonah hvor jeg også slenger oppi det jeg trenger

2. Den første vesken jeg kommer over som jeg slenger det jeg trenger oppi

Hadde jeg skulle vist dere hva som pleier å være i vesken hadde jeg hatt et stort problem, for i vesken min er det alt ifra A til Å. Alt etter hvilket humør jeg er i, hva jeg skal osv..
Så jeg bestemte meg for å vise dere hva som befant seg i vesken min idag da jeg gikk på jobb.
Min trofaste veske i bakgrunnen , den kjøpte jeg i Praha nylig sammen med lommeboken fra Zara som jeg elsker. Så er det jo den berømte lipglossen ifra Rosebud som jeg er helt frelst i når jeg husker å bruke den. Tyggis og Doc er jo også viktig, jeg liker å ha god ånde, også drikker jeg mye kaffe så det tærer jo på tennene.
Den boken du ser ligge nederst bestilte jeg ifra Vistaprint hvor jeg selv fikk bestemme designet, så den er jo kjekk å ha med seg rundt. Det er alltid noe som skal noteres!
Ellers til slutt kan du se en vannflaske og en lighter, det er jo superviktig i tilfelle det blir kaldt, med lighter altså. Og ser jeg en tørr plante i veien så er jeg alltid forberedt til å kunne vanne den.

Det var det, the bag of today;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar