søndag 20. februar 2011

DAG 13


Idag skal jeg gjøre noe så enkelt som å vise et bilde av telefonen min.
Så mine damer og herrer, la meg presentere, the one and only...


En helt fantastisk telefon med utrolig gøye applikasjoner til. Fikk anbefalt å ikke kjøpe denne telefonen for var det ikke det ene så var det det andre. Men jeg tenkte nå som så, pytt pytt jeg tar den sjansen. Ville jo så gjerne prøve en iphone jeg også da!
Hvor enn du snur deg på gaten så kan du så å si alltid se noen tussle rundt med en iphone i hånden, og sikkert 50% av venne gruppen din har en iphone, så hvorfor ikke? Og det viste seg jo til å være en bra ting, jeg er jo kjempefornøyd!

Her er litt gøye bilder som jeg har tatt med telefonen sin forskjellige applikasjoner:




Som du kan se så har jeg det veldig gøy med telefonen min. Nå venter jeg kun på at Jonah skal våkne fra power nappen sin så vi kan ut å gå i det fine været og ta noen fine bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar