onsdag 9. februar 2011

DAG 3

Idag er utfordringen å nevne 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør. Æsj denne likte jeg ikke,
men hepp hepp...

1. Jeg vil tilbake til Amerika, enten på en lang lang ferie, eller for å bo en stund

2. Klassikeren: JEG VIL VINNE I LOTTO. Vi snaker ikke 500 kr. vi snakker 500 000 000 kr!!

3. Jeg har en drøm om å få utdannet meg videre og bli jordmor. Må jo være helt fantastisk å kunne komme hjem fra jobb og fortelle om det lille livet du hjalp til verden.

4. Få meg et stort nok hus som gjør at jeg kan ha et walk in closet på størrelse med huset jeg bor i nå!! Tenk... en hel etasje med bare sko <3>

5. Jeg vil gifte meg på en øde øy med en enkel linkjole og en blomsterkrans i håret under en enkel palme sammen med nærmeste familie rundt meg

6. Jeg vil oppleve å få være med Jonah på alt han skal oppleve i livet framover som første skoledag, konfirmasjon, brullyp, barnebarn osv...

7. Jeg vil oppleve verden på det beste og det verste, kansje jeg bare pakker sekken en dag og reiser(når ungene har flyttet ut;)
Oppleve Afrika, Thailand, Kina, Egypt osv... det hadde vært fantastisk!

8. Jeg har alltid ønsket meg en liten gård hvor jeg kan ha en geit, noen hester og en liten minigris som skal hete Babe. Der skal også selvfølgelig være hunder og katter som skal bli oppkalt etter Disney sin ordbok.

Puuh, nå begynner det å bli vanskelig her... 2 siste og detter har jeg egentlig ikke tenkt så mye på, så jeg vil ikke love at dette er absolutt TOPP 10 som er viktigst for meg, kommer sikkert på en ting som jeg har drømt om lenge med en gang jeg legger ut innlegget! Men ok....

9. Jeg vil være kjendis for en dag, bli vartet opp, beundret, kunne kjøpe alt jeg ville ha og for ikke å snakke om han kjekke kjendis kjæresten min som alle er misunnelig på... og bilen!
10. Ok dette er den siste, nå må jeg være kreativ her.... Jeg vil klatre opp Mount Everest for å stå på toppen og skrike: IM THE QUEEN OF THE WORLD. Også skryte av det resten av livet så klart!
Dette må jo være en grei liste sånn tatt ut av hodet på 10 minutter. Har ikke tid ikveld desverre til å tenke maksimalt og grundig. Men jeg mener å tro at jeg har fått med det viktigste her nå, det er i hvert fall ting jeg har tenkt på før at jeg ville ha gjort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar