tirsdag 22. februar 2011

DAG 15


Idag er det min nåværende ønskeliste som skal på menyen!
- Jeg ønsker meg walk in garderobe som jeg og klærne kan flytte inn i. Det skal selvsagt være plass til sko og tilbehør også og helst med en liten strippestang mitt i rommet så fest antrekket kan prøves ut.
- Jeg ønsker meg et flygel som jeg kan ha i stuen så jeg og Jonah kan sitte og klinge for oss selv når enn vi vil! Det er ingenting som kan sammenligne seg med lyden ifra et flygel altså!

- Jeg ønsker meg et gavekort på massemasse penger så jeg kan shoppe inn all moten for 2011 og henge opp i skapet mitt for så å bare sitte og stirre på dem resten av året. For dem som kjenner meg så vet man at Zara er en klar favoritt, jeg elsker absolutt ALT fra dem.

- Jeg ønsker meg en hvit himmelseng med blonder som henger ned langs kanten og kanskje en liten krystall i toppen. Prinsesser fortjener jo kun det beste og ifølge mammaen min så er jeg faktisk prinsessen på erten!

- Jeg ønsker meg en liten Dax hund som jeg kan kose meg med og gå på turer med. Er kanskje det mest ideelle og vente til Jonah er litt eldre så han kan gå på tur med den for meg iblant så jeg slipper når det er storm ute. Neida jeg er ikke såååå slem.

- Jeg ønsker meg også et badekar med løveføtter og et svært gullspeil som skal henge over badekaret med nærmest groteske utskjæringer i. Der skal jeg ligge 24/7 og bare nyte livet fullt ut med et glass champagne.

- Sist men ikke minst så elsker jeg duppeditter og det skal være sagt at jeg er veldig spontan av meg. Jeg planlegger ikke alltid hva jeg vil ha og egentlig hva jeg ønsker meg, men jeg kommer stadig over ting som jeg drømmer om helt til jeg får dem. Er veldig glad i brukte ting som jeg selv kan pusse opp og gjøre til noe personlig.

Er sikkert 100 andre ting jeg kunne nevnt her som jeg helt sikkert har glemt, men det får bare være. Det jeg husker må vel egentlig være det viktigste! Ha en fin kveld, det skal i hvert fall jeg. Mannen kommer snart hjem og vi skal dele en flaske vin og spise ost og kjeks, så jeg signer av her og lener meg stille tilbake for bare å nyte resten av kvelden.


2 kommentarer:

  1. Jeg har en dachs, og det anbefales på det sterkeste:)

    SvarSlett
  2. Ja jeg ønsker meg virkelig en herlig liten dachs som jeg og Jonah kan kose oss ilag med :)
    Vil du kalle det en tålmodig hund?:)

    SvarSlett