tirsdag 8. februar 2011

DAG 2


Idag er utfordringen for meg å legge ut sanger som jeg liker for øyeblikket. Akkurat den kan være litt tricky, for jeg har en ny sang hver dag. Men, om jeg gjør om litt her og nevner sangene jeg har på hjernen as we speak, så kan det bli litt lettere ;)

Sang nr. 1 er soleklart sesam stasjon med jeg digger deg.


Siden jeg ikke er det mest tekniske mennesket så forstod jeg ikke helt hvordan jeg fikk lagt ut disse videoene her. Den ene jeg fikk ut her fikk jeg delt direkte fra youtube i et eget innlegg, sååå.....

Sang nr. 2 er Rihanna med S&M. Den damen der har desverre en tendens til å lime sanger inn på hjernen min MINST 1 gang i mnd.

Det er vel egentlig de to sangene som utpeker seg for tiden. Ellers går det i Barnas favoritter i bilen på vei til barnehagen og P3 fra barnehagen til jobben ;)

Og la oss ikke glemme absolutt alle sangene som er med i Drømmehagen, de er jo printet inn på hjernen min for alltid, en stor takk til Makka Pakke og crew...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar